Πάντως, η συνεργασία των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών θα συνεχιστεί σε ένα άλλο πεδίο, αυτό της φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων
To deal βάζει οριστικό «τέλος» στην πρωτοβουλία των δύο γερμανικών εταιρειών να προσφέρουν στους κατοίκους των πόλεων την επιλογή της άμεσης ενοικίασης αυτοκινήτου με το… λεπτό. Οι πελάτες μπορούσαν να «κλείνουν» ένα όχημα μέσω εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο, ενώ είχαν τη δυνατότητα να το επιστρέψουν σε οποιοδήποτε σημείο επιθυμούσαν, πληρώνοντας με βάση τα λεπτά χρήσης.
Παρότι έφθασε να έχει 3,4 εκατ. πελάτες σε 16 ευρωπαϊκές πόλεις, η εταιρεία ουδέποτε επιβεβαίωσε τις υψηλές προσδοκίες των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών. Η τρέχουσα κρίση στον κλάδο, με τις ελλείψεις ημιαγωγών (τσιπάκια) και τις μεγάλες καθυστερήσεις στην παραγωγή, σε συνδυασμό με τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, συνέβαλαν σημαντικά στην απόφαση αποεπένδυσης.
Σύμφωνα με τον Γιούργκεν Πίπερ, αναλυτής της Bankhaus Metzler, η χασούρα της Share Now ανέρχεται σε 200 εκατ. ευρώ ετησίως, με το αντίτιμο της πώλησης να υπολογίζεται σε περίπου 250 εκατ. ευρώ.
Όσον αφορά τη νέα «ιδιοκτήτρια», τη Stellantis, αναμένεται να προχωρήσει σε συγχώνευση της Share Now με τη Free2Move, δημιουργώντας μια κοινή εταιρεία με στόλο 12.500 οχημάτων, σε μια προσπάθεια να αξιοποιήσει το momentum των αλλαγών στις αστικές μετακινήσεις.