Δήμος Τήλου – Λυπούμεθα για τη χθεσινή τοποθέτηση, στη συνεδρίαση της ΠΕΔ, του Δημάρχου Σύμης κ. Παπακαλοδούκα, ο οποίος χαρακτήρισε ως «απάτη» το πρόγραμμα Just Go Zero.
Λυπούμεθα για τη χθεσινή τοποθέτηση, στη συνεδρίαση της ΠΕΔ, του Δημάρχου Σύμης κ. Παπακαλοδούκα, ο οποίος χαρακτήρισε ως «απάτη» το πρόγραμμα Just Go Zero. Προφανώς ο Δήμαρχος Σύμης έπεσε θύμα παραπληροφόρησης. Το πρόγραμμα αυτό, που εφαρμόζεται στο νησί μας τα τελευταία περίπου πέντε έτη, έχει ελεγχθεί επανειλημμένα από όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και από […]









