Σε μια ιδιαίτερα συγκινητική και γεμάτη αισιοδοξία εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 25 Ιουνίου 2026, το απόγευμα, η τελετή αποφοίτησης των εκπαιδευομένων του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Ρόδου, στις μαγευτικές Πηγές Καλλιθέας, σηματοδοτώντας την ολοκλήρωση ενός ξεχωριστού ταξιδιού γνώσης, προσωπικής εξέλιξης και ελπίδας.
Μαθητές, εκπαιδευτικοί, συγγενείς και φίλοι γιόρτασαν την επιτυχή ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδρομής σε μια όμορφη βραδιά γεμάτη συγκίνηση, μουσική και χαμόγελα. Η ζωντανή ορχήστρα και το πολυφωνικό σύνολο χάρισαν μοναδικές στιγμές, ερμηνεύοντας αγαπημένες και αξέχαστες επιτυχίες που μάγεψαν τους παρευρισκόμενους και δημιούργησαν μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα.
Ξεχωριστή θέση στην εκδήλωση είχαν οι προσωπικές μαρτυρίες των αποφοίτων. Με ειλικρίνεια και βαθιά συγκίνηση μίλησαν για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν στη μαθητική τους ζωή, για τις φιλίες που δημιούργησαν μέσα στο σχολείο, αλλά και για τα όνειρα που γεννήθηκαν χάρη στη δεύτερη ευκαιρία που αποφάσισαν να δώσουν στον εαυτό τους.
Οι αφηγήσεις τους ανέδειξαν τη δύναμη της εκπαίδευσης να αλλάζει ζωές και συγκίνησαν το κοινό, ιδιαίτερα όταν εξέφρασαν την ευγνωμοσύνη και την αγάπη τους προς τους εκπαιδευτικούς που στάθηκαν δίπλα τους καθ’ όλη τη διάρκεια της προσπάθειάς τους. Ο καθένας θυμήθηκε με ιδιαίτερη αγάπη το μάθημα που τον σημάδεψε περισσότερο, αποδεικνύοντας πως κάθε εκπαιδευτικός άφησε το δικό του ξεχωριστό αποτύπωμα.
Τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου εκπροσώπησε ο Περιφερειακός Σύμβουλος και Πρόεδρος της ΑΜΚΕ «ΓΑΛΗΝΟΣ», Μάριος Κλωνάρης, ο οποίος στον χαιρετισμό του συνεχάρη τους αποφοίτους για την επιμονή και την αποφασιστικότητά τους.
Όπως τόνισε, η σημερινή ημέρα δεν αποτελεί απλώς την ολοκλήρωση ενός κύκλου σπουδών, αλλά την επιβεβαίωση ότι η γνώση δεν έχει ηλικία και πως κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει ένα καλύτερο μέλλον, ανεξάρτητα από τις δυσκολίες που συνάντησε στη ζωή του.
Επισήμανε ακόμη ότι τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας επιτελούν έναν σπουδαίο κοινωνικό ρόλο, προσφέροντας σε ενήλικες τη δυνατότητα να ολοκληρώσουν την εκπαίδευσή τους, να αποκτήσουν νέες γνώσεις και δεξιότητες, να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους και να ανοίξουν νέους δρόμους στην προσωπική και επαγγελματική τους πορεία.
Παράλληλα, επανέλαβε τη διαρκή στήριξη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και προσωπικά του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργου Χατζημάρκου σε κάθε δράση που προάγει τη διά βίου μάθηση, την κοινωνική συνοχή και την ισότητα των ευκαιριών, τονίζοντας ότι η επένδυση στον άνθρωπο αποτελεί τη σημαντικότερη προϋπόθεση για την πρόοδο της κοινωνίας.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα χαράς, συγκίνησης και αισιοδοξίας, με τους αποφοίτους να αποχαιρετούν μια σημαντική περίοδο της ζωής τους και να ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο γεμάτο προσδοκίες και όνειρα.
Τελετή αποφοίτησης των εκπαιδευομένων του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Ρόδου, στις μαγευτικές Πηγές Καλλιθέας




