FEATURED ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΡΟΔΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΠΙΚΑ

Αναμένονται εξελίξεις στο θέμα της αποκατάστασης της Νέας Αγοράς

Μέσα στο επόμενο δίμηνο ή τρίμηνο, εκτιμάται, ότι θα έχουμε την υπογραφή της σύμβασης με τον εργολάβο που θα αναλάβει το μεγάλο έργο της αποκατάστασης του κτηριακού συγκροτήματος της Νέας Αγοράς, καθώς, εντός του προσεχούς διαστήματος αναμένεται και η ανάδειξη του αναδόχου που θα το υλοποιήσει.

Αυτό εκτιμά ο πρόεδρος του Συλλόγου Καταστηματαρχών Νέας Αγοράς κ. Παναγιώτης Κατσιδώνης, μετά τη συνάντηση που έγινε πρόσφατα με τον αντιδήμαρχο Μεσαιωνικής Πόλης Μνημείων και Πολεοδομικού Σχεδιασμού Βάιο Καλοπήτα, κατά την οποία συζητήθηκε το θέμα.

Όπως δήλωσε χτες ο κ. Κατσιδώνης, αυτό που προέκυψε ήταν, ότι η νέα δημοτική αρχή θα συνεχίσει τη διαδικασία από το σημείο στο οποίο έμειναν τα πράγματα από την προηγούμενη δημοτική αρχή και δεν θα τροποποιηθεί τίποτα, ούτε σε σχέση με τη μελέτη αλλά καιούτε σε σχέση με τον διαγωνισμό.

Μιλώντας επί του θέματος δήλωσε συγκεκριμένα: «Για κάθε νέα δημοτική αρχή που αναλαμβάνει τα ηνία στο αντικείμενο που μας ενδιαφέρει λογικό είναι να έχουμε μία αγωνία για το τι μέλλει γενέσθαι. Δεν ενοχλήσαμε ούτε τη δημοτική αρχή ούτε τον αντιδήμαρχο.

Περιμέναμε υπομονετικά να ενημερωθούν και να μάθουν πού βρισκόμαστε και από εκεί και πέρα να προγραμματίσουμε μία συνάντηση που να είναι επί της ουσίας και όχι μία εθιμοτυπική και συμβολική επίσκεψη. Αυτό έγινε από την πλευρά του αντιδημάρχου κ. Καλοπήτα που μας προσκάλεσε για ενημέρωση σε μία συνάντηση γνωριμίας και πραγματοποιήθηκε στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας. Εκεί, το ενδιαφέρον μας ήταν αυτό που έχουμε συνηθίσει χρόνια, δηλαδή μία νέα δημοτική αρχή όταν αναλαμβάνει, να επανεξετάζει, να τροποποιεί, να αλλάζει πράγματα και ο φόβος μας ήταν οτιδήποτε αλλάξει σε ό,τι έχει προηγηθεί, επειδή υπάρχει ένα υπουργείο Πολιτισμού μία Αρχαιολογία και μία Υπηρεσία Νεωτέρων και όλες αυτές οι τροποποιήσεις καθυστερούν.

Οπότε, εμείς ουσιαστικά θέλαμε να μάθουμε από ποιο σημείο θα συνεχίσουν, δηλαδή αν θα συνεχίσουν από το σημείο στο οποίο έμειναν τα πράγματα ή αν θα επανεξετάσουν η τροποποιήσουν κάποια από αυτά. Το θετικό είναι, ότι ο κ. Καλοπήτας δεσμεύτηκε, ότι η απόφαση της δημοτικής αρχής είναι να συνεχίσει από το σημείο στο οποίο έμειναν τα πράγματα. Επομένως, δεν θα τροποποιηθεί ούτε κάτι που έχει σχέση με τη μελέτη ούτε κάτι σε σχέση με τον διαγωνισμό και θα συνεχίσουμε ακριβώς από το σημείο στο οποίο μείναμε, πράγμα που σημαίνει, ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα έχουμε νικητή του διαγωνισμού και ίσως και μέσα στο επόμενο δίμηνο ή τρίμηνο υπογραφή της σύμβασης με τον εργολάβο».

Σύμφωνα με τον κ. Κατσιδώνη, με βάση το αισιόδοξο σενάριο, Σεπτέμβριο με Οκτώβριο το αργότερο, θα έχουμε την εγκατάσταση του εργολάβου στη Νέα Αγορά, οπότε τον χειμώνα θα εργάζεται για την αποκατάσταση και αναβάθμιση της Νέας Αγοράς. Παράλληλα, θα ξεκινήσουν και οι καταστηματάρχες τις δικές τους εργασίες στα καταστήματά τους, καθώς έχουν δεσμευτεί με ένα επιχειρηματικό πλάνο, υπογράφοντας τα συμβόλαια ότι πρέπει να προχωρήσουν και εκείνοι σε κάποιες αλλαγές.

Αναφερόμενος στα συμβόλαια για τα καταστήματα, είπε, ότι η υπογραφή τους έχει ολοκληρωθεί, πως αυτά είναι δωδεκαετούς διάρκειας και ότι προβλέπεται αύξηση.

Μάλιστα, τόνισε, ότι όλοι οι όροι πρέπει να εφαρμοστούν για κάθε κατάστημα, το οποίο πρέπει να κάνει κάποιες εργασίες ώστε να υπάρχει μία ομοιομορφία εσωτερικά αλλά και εξωτερικά. Αυτές οι αλλαγές αντιστοιχούν σε ένα κόστος που κυμαίνεται από 15.000 έως 25.000 ευρώ ανά επιχείρηση. Όταν ξεκινήσει ο εργολάβος τις εργασίες θα πρέπει και οι ιδιοκτήτες να ξεκινήσουν τις δικές τους υλοποιώντας τα όσα υπέγραψαν. Παράλληλα, ο πρόεδρος των καταστηματαρχών αναφέρθηκε και στα καταστήματα της Νέας Αγοράς που θα κατεδαφιστούν, τα οποία είναι 52 και βρίσκονται σε τρεις πτέρυγες στο εσωτερικό της Νέας Αγοράς.

Όπως είπε, 32 από αυτά τα χρησιμοποιούν 17 επιχειρηματίες ενώ τα υπόλοιπα 20 είναι κενά. Αυτοί οι 17 επιχειρηματίες, το προηγούμενο διάστημα επέλεξαν με τη σύμφωνη γνώμη του δήμου σε ποιο νέο κατάστημα θα μεταφερθούν και έχουν υποχρέωση να μεταστεγαστούν εκεί, αφού αρχίσουν τα έργα.

«Επομένως τον χειμώνα θα έρθουμε και σε συνεννόηση με τον εργολάβο και αυτοί οι επιχειρηματίες θα μεταστεγάζονται σιγά-σιγά στα νέα τους καταστήματα που είναι περιμετρικά της αγοράς (εσωτερικά ή εξωτερικά).

Μόλις ολοκληρωθεί η μεταστέγαση κάθε επιχείρησης θα παραδίδεται στον εργολάβο η πτέρυγα για να κατεδαφιστεί», επισήμανε ο κ. Κατσιδώνης.

Η κίνηση στις γιορτές
Παράλληλα, ο πρόεδρος του συλλόγου αναφέρθηκε και στην κίνηση των καταστημάτων της Νέας Αγοράς, την περίοδο των εορτών, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι η κίνηση το διάστημα εκείνο ήταν πολύ άσχημη.

«Δυστυχώς υπήρχαν κάποιες αγοραστικές κινήσεις της τελευταίας στιγμής, μόλις δόθηκαν τα δώρα, παραμονές Χριστουγέννων αλλά είναι γεγονός, ότι εδώ στη Νέα Αγορά είμαστε πολύ εγκαταλελειμμένοι. Φταίμε και εμείς οι ίδιοι καθώς τα 9 στα 10 καταστήματα δουλεύουν με τουριστικό προϊόν με αποτέλεσμα το χειμώνα να μη χρειάζεται να ανοίξουν κάτι που είναι λογικό γιατί οι καταστηματάρχες μαζεύουν δυνάμεις για μία σεζόν που έρχεται με καθημερινή πολύωρη απασχόληση στα καταστήματά τους.

Επομένως, αμέσως μετά τις γιορτές η κίνηση ήταν ακόμα χειρότερη. Έχουμε μάθει πλέον, ότι μετά τις γιορτές είναι η πιο “νεκρή” περίοδος είναι το δίμηνο που λέμε ότι δεν κινείται τίποτα, οπότε περιμένουμε σιγά-σιγά τη νέα σεζόν, για την οποία έχουμε ακούσει τα καλύτερα και ότι θα υπάρχει πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα και ενδιαφέρον για τον προορισμό που λέγεται «Ρόδος» οπότε είμαστε έτοιμοι να εργαστούμε με χαρά», κατέληξε ο κ. Κατσιδώνης. ΠΗΓΗ ΡΟΔΙΑΚΗ

Μπορεί να σου αρέσει

AUTO-MOTO FEATURED ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Το 2022 φέρνει πρόστιμα για εκατομμύρια ιδιοκτήτες οχημάτων!

Στα τέλη Ιανουαρίου αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία οι ψηφιακές εφαρμογές της ΑΑΔΕ που θα διαπιστώνουν ποιοι δεν έχουν πληρώσει
FEATURED ΑΠΟΨΕΙΣ - ΣΧΟΛΙΑ ΚΟΣΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Τουρκία: Δύσκολη χρονιά για τον Ερντογάν – «Χαμηλές πτήσεις» στην τελευταία δημοσκόπηση του 2021

Προβληματισμό προκαλεί στον Τούρκο πρόεδρο Ρετζεπ Ταγίπ Ερντογάν η τελευταία δημοσκόπηση για το 2021. Την ίδια ώρα βαθαίνει η οικονομική κρίση, ενώ η Τουρκία αναγκάζεται να στραφεί στη