FEATURED ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΡΟΔΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΠΙΚΑ

Τρία θέματα στο περιφερειακό θέτει η παράταξη του Νικηφόρου Παπανικόλα

Τρία είναι τα θέματα που κατέθεσε στο προεδρείο του περιφερειακού συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου για συζήτηση κατά την Ειδική Συνεδρίαση Λογοδοσίας, η παράταξη «Νέα Εποχή στο Νότιο Αιγαίο» με επικεφαλής τον Νικηφόρο Παπανικόλα.

Η συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τρίτη, 20 του μήνα και η παράταξη ζητά τη συζήτηση τής υποστελέχωσης των υπηρεσιών της περιφέρειας και του Νοσοκομείου της Κω, καθώς και την κατάσταση στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο της Σαντορίνης.

Εισηγητής του πρώτου θέματος θα είναι ο περιφερειακός σύμβουλος Μιχαήλ Νεκτάριος Καπίρης, του δεύτερου η περιφερειακή σύμβουλος Ευτυχία Σταθοπούλου και του τρίτου θέματος ο Αντώνιος Χάλαρης.

Ειδικότερα το αίτημα αναφέρει τα εξής:
«Θέμα 1ο: Υποστελέχωση υπηρεσιών περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου- Μετακίνηση προϊσταμένης τεχνικών έργων- εκτέλεσης έργων Επαρχείου- εύρυθμη λειτουργία Επαρχείου Νάξου.
Ειδικός Εισηγητής: Μιχαήλ Νεκτάριος Καπίρης

Θέμα 2ο:Το Νοσοκομείο της Κω συνεχίζει να παρουσιάζει μία απελπιστική εικόνα με την απουσία βασικών ειδικοτήτων, όπως καρδιολόγου, παθολόγου και έλλειψη προσωπικού σε οργανικές θέσεις.

Θα θέλαμε να ρωτήσουμε, αν η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συνεχίζει να χορηγεί το επίδομα σε γιατρούς. Πόσοι είναι οι ωφελούμενοι της ενότητας Κω – Νισύρου το 2024,ποιοι γιατροί είναι και πού υπηρετούν.
Ειδικός Εισηγητής: Ευτυχία Σταθοπούλου

Θέμα 3ο: Κατάσταση του Περιφερειακού (Επαρχιακού) Οδικού Δικτύου στη Σαντορίνη.
Ειδικός Εισηγητής: Αντώνιος Χάλαρης

Αποτελεί κοινή διαπίστωση των πολιτών της Σαντορίνης, πως το οδικό δίκτυο του νησιού, δεν είναι απλά στη χειρότερη κατάσταση των τελευταίων δεκαετιών αλλά και συνιστά και διαρκή κίνδυνο, για την ασφάλεια των κατοίκων και επισκεπτών.

Χαρακτηριστικό είναι, πως την τελευταία χρόνια υπήρξε ρεκόρ θανάτων (7 νεκροί το 2023), πολλών σοβαρών και ακόμα περισσότερων ελαφρύτερων τραυματισμών. Τα δε ατυχήματα, με μόνο υλικές βλάβες ή αμελητέους μικροτραυματισμούς, είναι πλέον συνηθισμένο και καθημερινό σχεδόν φαινόμενο.

Ένας από τους κύριους λόγους γι’ αυτόν τον θλιβερό απολογισμό, είναι η πανθομολογούμενη τραγική κατάσταση των δρόμων. Το τελευταίο διάστημα, πραγματοποιήθηκε μια βελτιωτική παρέμβαση, η οποία είχε ανεξήγητα μεγάλο χρονικό διάστημα περαίωσης (τρία χρόνια) και είναι άγνωστο αν έχει ολοκληρωθεί.

Για να πραγματοποιηθούν μάλιστα κάποιες βασικές εργασίες, χρειάστηκε ισχυρή κοινωνική πίεση από τους πολίτες που αντιδρούσαν οργισμένοι απέναντι στις διαρκείς παλινωδίες του αναδόχου, τη χλιαρή στάση των τοπικών εκπροσώπων της περιφέρειας κατόπιν των διαβεβαιώσεων που λάμβαναν για άμεση ολοκλήρωση των εργασιών και την -δεδομένης της τουριστικής εποχικότητας- προβληματική επιλογή του χρόνου εκτέλεσης των εργασιών.

Αυταπόδεικτο είναι επίσης, πως μεγάλα και επικίνδυνα τμήματα του δικτύου, παραμένουν σε επικίνδυνη κατάσταση, ενώ πλην της επίστρωσης ασφαλτοτάπητα, δεν προβλέφθηκε ή δεν έγινε, κανένα συνοδό έργο, όπως αναγκαίες διαπλατύνσεις ή δημιουργία επαρκούς αριθμού και μήκους προστατευτικών τοιχίων.

Παράλληλα, ο ζωτικής σημασίας και πολυδιαφημισμένος άξονας Αεροδρομίου – Οίας, όχι μόνο παραμένει με την ανεπαρκέστατη εργοταξιακή διαγράμμιση, αλλά και δεν διαθέτει οδοσήμανση που σε συνδυασμό με την παντελή απουσία φωτισμού, τον καθιστούν άκρως επικίνδυνο ιδίως τις εσπερινές και νυχτερινές ώρες.

Το χειρότερο όλων, είναι, πως για τον συγκεκριμένο άξονα επικρατεί απόλυτη ασάφεια σχετικά με το νομικό καθεστώς δικαιοδοσίας και ευθύνης για τη λειτουργική του δυνατότητα.

Το πρόβλημα του οδοφωτισμού στο σύνολο του δικτύου, είναι επίσης κυρίαρχο. Παρά τις εξαγγελίες για τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων τύπου LED, αυτά παραμένουν ελάχιστα και δεν ανταποκρίνονται καν στις βασικές προϋποθέσεις στοιχειώδους λειτουργίας ενός οδικού δικτύου.

Είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντικός και ο κίνδυνος από τις συχνές κατολισθήσεις σε πρανή διαφόρων περιοχών. Στο παρελθόν μάλιστα υπήρξαν και θανάσιμοι τραυματισμοί.

Ακόμα και στα σημεία που έχει τοποθετηθεί προστατευτικό πλέγμα, η συνεχής κατάπτωση υλικών, υπερβαίνει τα όρια της αντοχής τους, καθώς δεν έχει γίνει ποτέ αποφόρτιση με απομάκρυνση των καταπτώσεων.

Κατόπιν αυτών, ερωτάται η περιφερειακή αρχή:
1. Ολοκληρώθηκε η εργολαβία βελτίωσης του οδικού δικτύου ή εκκρεμούν ακόμα παρεμβάσεις; Ποιες συγκεκριμένα και με τι χρονοδιάγραμμα;

2. Κρίθηκε επαρκής και παραλήφθηκε επισήμως η εργασία στα τμήματα που δόθηκαν σε χρήση;

3. Ποιος είναι ο κύριος του οδικού άξονα Αεροδρομίου Οίας; Έχει περατωθεί και παραληφθεί επισήμως το φυσικό αντικείμενο του έργου;. Υπάρχει σχεδιασμός για τη σήμανση, τη διαγράμμιση και τον φωτισμό του;

4. Σχεδιάζονται νέες βελτιωτικές παρεμβάσεις, σε άλλα προβληματικά σημεία, όπως ο δρόμος Ημεροβιγλίου-Οίας, ο δρόμος Μεγαλοχωρίου-Εμπορείου, οι μικρές γέφυρες Μεγαλοχωρίου και οι αναγκαίες διαπλατύνσεις στα προαναφερόμενα ή και άλλα σημεία;

5. Υπάρχει σχεδιασμός για την άμεση αποφόρτιση των πλεγμάτων προστασίας στα πρανή που εφάπτεται επαρχιακού δρόμου και οδηγεί στο λιμάνι του νησιού, τον Αθηνιό; Μελετάται η αντικατάσταση κάποιων τμημάτων και η προσθήκη νέων περιοχών στο μήκος προστασίας;»

Μπορεί να σου αρέσει

AUTO-MOTO FEATURED ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Το 2022 φέρνει πρόστιμα για εκατομμύρια ιδιοκτήτες οχημάτων!

Στα τέλη Ιανουαρίου αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία οι ψηφιακές εφαρμογές της ΑΑΔΕ που θα διαπιστώνουν ποιοι δεν έχουν πληρώσει
FEATURED ΑΠΟΨΕΙΣ - ΣΧΟΛΙΑ ΚΟΣΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Τουρκία: Δύσκολη χρονιά για τον Ερντογάν – «Χαμηλές πτήσεις» στην τελευταία δημοσκόπηση του 2021

Προβληματισμό προκαλεί στον Τούρκο πρόεδρο Ρετζεπ Ταγίπ Ερντογάν η τελευταία δημοσκόπηση για το 2021. Την ίδια ώρα βαθαίνει η οικονομική κρίση, ενώ η Τουρκία αναγκάζεται να στραφεί στη