Στην τελετή παρευρέθησαν, ο κ. Καλοπήτας Βάϊος Αναπληρωτής Δημάρχου Ρόδου, ο κ. Κασάπης Κυριάκος Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, ο κ. Τόππος Γεώργιος Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού, η κ. Καρδούλια Σουζάνα Πρόεδρος του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης Ρόδου, ο κ. Αϊβάζης Σέργιος πρώην Πρόεδρος του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης Ρόδου, ο Καθηγητής Σεϊμένης Ιωάννης Αντιπρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, ο Καθηγητής Σοφός Αλιβίζος Κοσμήτορας της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών, ο Καθηγητής Στεφανάκης Εμμανουήλ Αναπληρωτής Πρόεδρος του Τμήματος Μεσογειακών Σπουδών, ο Καθηγητής Σταμάτης Παναγιώτης Πρόεδρος του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, ο Καθηγητής Σκουμιός Μιχαήλ Αναπληρωτής Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, ο κ. Συρόπουλος Σπύρος Καθηγητής του Τμήματος Μεσογειακών Σπουδών, η κ. Βασιλάκη Γεωργία Προϊσταμένη Περιφερειακής Διεύθυνσης Ρόδου Πανεπιστημίου Αιγαίου, ο δημιουργός του έργου κ. Κασέρης Νίκος, ακαδημαϊκό και διοικητικό προσωπικό, καθώς και φοιτητές/τριες των Τμημάτων της Σχολής.
Το έργο έχει φιλοτεχνηθεί από τον Ρόδιο Νίκο Κασέρη, που είναι γνωστός από τις καλλιτεχνικές φωτογραφίες που παρουσιάζουν με εξαιρετικό τρόπο τη μοναδικότητα και τη ιδιαιτερότητα των νησιών της Δωδεκανήσου. Παρουσιάστηκε στην έκθεση «APHRODITEproject» το 2012 υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού όπου συμμετείχαν περισσότεροι από 50 Έλληνες και ξένοι καλλιτέχνες οι οποίοι με αφορμή τον μύθο της θεάς Αφροδίτης προσεγγίζουν την περιπέτεια ανθρώπινου σώματος ως πάσχων υποκείμενο χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα εργαλεία της τέχνης τους.
Ο Νίκος Κασέρης καλλιτέχνησε μια έγχρωμη φωτογραφία σε φυσικό μέγεθος με σιδηροκατασκευη. Στην καλλιτεχνική αποτύπωση παρατηρούμε 2 βέργες, μάλιστα η μία διαπερνά το σημάδι από την οξείδωση στο στήθος της Αφροδίτης, σχηματίζοντας έναν σταυρό. Η καλλιτεχνική αποτύπωση παραπέμπει τουλάχιστον σε τρεις συμβολισμούς:
- ως ιστορικό σώμα που εστιάζει στην μακρά περίοδο ύπαρξης του αγάλματος της Αφροδίτης και των κακουχιών που έχει περάσει στις διάφορες ιστορικές περιόδους,
- ως πολιτικό σώμα που αναφέρεται στην ανεπούλωτη πληγή της διχοτόμησης της Μεγαλονήσου, του γενέθλιου τόπου της θεάς,
- ως κοινωνικό σώμα συμβολίζει τις κοινωνικές κακουχίες, τις διακρίσεις και τη βία που έχει υποστεί η γυναίκα ως ευρύτερη κοινωνική αντίληψη και πρακτική σεξουαλικότητας.
Η έκθεση του έργου σε κεντρικό χώρο κτιρίου της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών αποτελεί ένα δυνατό μήνυμα για την αφύπνιση των φοιτητών/τριών πως ο αγώνας για την εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών είναι διαρκής.