Η Frankfurter Rundschau φιλοξενεί στην ιστοσελίδα της την ιστορία μίας οικογένειας από τη Γερμανία, η οποία το περασμένο καλοκαίρι ήρθε για διακοπές στην Ελλάδα – και κατέληξε να μηνύσει το ξενοδοχείο που επισκέφθηκε.
Η οικογένεια ήρθε για διακοπές στη Ρόδο, όπου και έκανε κράτηση σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο. Στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο οι επισκέπτες δεν επιτρέπεται να κρατούν ξαπλώστρες για περισσότερα από 30 λεπτά, δίχως να τις χρησιμοποιήσουν. […] Παρ’ ότι όμως το ξενοδοχείο διέθετε έξι πισίνες και 500 περίπου ξαπλώστρες, συχνά δεν υπήρχε καμία διαθέσιμη.
Η οικογένεια διαμαρτυρόταν επανειλημμένα – χωρίς αποτέλεσμα όμως, μιας και η διοίκηση και το προσωπικό του ξενοδοχείου δεν έκαναν τίποτα για τα παράπονά τους. Έτσι, οι διακοπές στη Ρόδο αποδείχθηκαν μία άσχημη εμπειρία για την οικογένεια, η οποία μάλιστα είχε πληρώσει 5.260 ευρώ για το πακέτο διακοπών που έκλεισε. Προκειμένου να πάρει πίσω μέρος των χρημάτων, κατέθεσε αγωγή στο δικαστήριο – και εν μέρει δικαιώθηκε.
Όπως εξηγεί η γερμανική ιστοσελίδα, το δικαστήριο επιδίκασε στην οικογένεια από τη Σαξονία 322,77 ευρώ, κρίνοντας πως αυτή δικαιούται μείωση των εξόδων του ταξιδιού της κατά 15% για κάθε ημέρα που διαμαρτυρόταν μάταια στο προσωπικό του ξενοδοχείου.
Πηγή: DW.com