Το ολοκληρωμένο «Πρόγραμμα διαμόρφωσης τουριστικής εμπειρίας και προβολής της Ρόδου» για το έτος 2024, παρουσίασε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Κώστας Ταρασλιάς στους τουριστικούς φορείς και παράγοντες του τόπου, κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Τουρισμού που πραγματοποιήθηκε, την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2023, προκειμένου να γίνουν κοινωνοί των προγραμματισμένων δράσεων, να καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις και να συνδιαμορφώσουν την τουριστική προβολή του νησιού.
Ο εκπρόσωποι των τοπικών φορέων και παραγόντων, μέλη της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ρόδου, υπερψήφισαν το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ρόδου, εκφράζοντας την ευαρέσκειά τους για τις προγραμματισμένες δράσεις.
Στη διαμόρφωση του επιχειρησιακού προγράμματος του Δήμου Ρόδου, ελήφθησαν υπόψη όλες οι σύγχρονες τάσεις τουριστικής προβολής και προώθησης. Περιλαμβάνονται καινοτόμες ενέργειες εναρμονισμένες πλήρως στο ψηφιακό περιβάλλον που διέπει πλέον κάθε τουριστικό φορέα και οργανισμό. Η Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου, διαθέτοντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία να φέρει εις πέρας ένα ολοκληρωμένο σχέδιο προβολής και προώθησης, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων που ορίζει και η κείμενη νομοθεσία, έχει προγραμματίσει ένα σύνολο στοχευμένων δράσεων για την πληρέστερη δυνατή ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου.
Ο αντιδήμαρχος κ. Κώστας Ταρασλιάς, καλωσόρισε τους εκπροσώπους των τοπικών φορέων, προβαίνοντας σε ένα απολογισμό των πλούσιων δράσεων τουριστικής προβολής και προώθησης κατά τη διάρκεια της θητείας της Δημοτικής Αρχής του Αντώνη Καμπουράκη.
Μεταξύ άλλων δήλωσε ότι: «Είναι μοναδική και πανέμορφη η Ρόδος μας, αλλά δεν μπορεί να πορεύεται στον αυτόματο. Απαιτούνται επαγγελματισμός, στόχευση και συνέργειες. Αυτή ήταν η βασική μας επιδίωξη. Η Δημοτική Αρχή του Αντώνη Καμπουράκη σχεδίασε και αυτή τη φορά ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που περιλαμβάνει στοχευμένες δράσεις οι οποίες συνάδουν με τις πλέον ενδεδειγμένες μεθόδους και σύγχρονες τάσεις τουριστικής προβολής και προώθησης. Το πρόγραμμά αυτό, αποτελεί ένα βασικό μπούσουλα και μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις όποιες ανάγκες προκύψουν και τις προτεραιότητες που θα τεθούν μελλοντικά. Προσωπικά, θεώρησα υποχρέωσή μου να είμαι συνεπής στο καθήκον μου μέχρι και την λήξη της παρούσας θητείας, φέρνοντας προς έγκριση το επιχειρησιακό πρόγραμμα τουρισμού. Δεν κάνουμε εκπτώσεις στο χρέος μας, γιατί η Ρόδος πρέπει να συνεχίσει την πορεία της», είπε ο κ. Ταρασλιάς».
Σημειώνεται ότι οι δράσεις τουριστικής προβολής και προώθησης δεν περιορίζονται μόνο στη φυσική παρουσία της Ρόδου σε τουριστικές εκθέσεις, σε εκδηλώσεις ή καμπάνιες, αλλά εστιάζουν στους ίδιους τους τουρίστες και στη βιωματική σχέση που αναπτύσσουν με τον προορισμό και τις εμπειρίες που μοιράζονται με τους φίλους τους, διαδικτυακούς ή μη. Οι επισκέπτες αυτοί αποτελούν διαχρονικά τους πρεσβευτές της Ρόδου. Παράλληλα περιλαμβάνονται δράσεις για τη βελτίωση της εικόνας του νησιού της Ρόδου (για παράδειγμα υποδομές) σε συνεργασία με Διευθύνσεις του Δήμου Ρόδου. Βαρύτητα έχει δοθεί στη διαδικτυακή προβολή.
Φυσικά για όλες αυτές τις ενέργειες, η συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και η συντονισμένη δράση για τον κοινό σκοπό και στόχο είναι βασική προϋπόθεση για τον Δήμο Ρόδου.